the past few days!

De nya året började med en helkväll med familjen, jag och syrran lagade 3 rätters och vi hade de såå mysigt verkligen! Så ingen alkhol där inte, de va den första på flera år och jag måste erkänna att de riktigt skönt :D
Vart jobb både på nyårsafton och nyårsdagen för min del,  min mamma oich syster fyller år den 1 jan så var lite firande för dem, frukost på sängen och massa mys innan jobbet :D
 
 
 
Jag och syrran har beställt resa till LA i slutet på januari!
 
 
Har köpt massa fina kläder på sistone och fått en himla massa gratis stuff! Love it!
sjukt taggad på att få snart gå i klänning utan jacka, och utan tjocka strumpor! D
 
 
 
 
Blev kontaktad av de grymma företaget dotsandbows som gav mig en så himla fina kuvertväska, ska användas till helgen när jag far till Malmö!
Kolla in deras hemsida! :D
Så himla snyggt sortiment och är hur bra som helst!
 
 
 
Fick även hem dessa ubeeer snygga vantar på posten från älskade daisymae, kna juu bara säga att de har användts flitigt och är super sköna!! :D
 
 
Har fått finaste symaskinen av bästa mamma! <3
 
 
Blivit lite festande, black jack i ljungby med bästa sällskapet!
 
 
 
 
 
Myskvällar på harrys!
 
 
 
En utekväll med linda och fanny!
 
 
 
Annars är de mycket jobb nu, och komma igång med träning efter att ha haft uppehåll. Har haft så himla ont i benen så har knappt kunnat gå, men så är de ibland och då får man vila även om de är så sjukt tråkigt! 
 
 
 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Ronja Therese

Va häftigt att din mamma o syster fyller samma dag haha!
Och ååh så avundsjuk jag är på LA-resan och den fina kuvertväskan! ;)

2015-01-17 19:47:30
URL: http://rtp.blogg.se
Miss Baby Peaches

Gud vad kul med Black Jack!

2015-01-18 22:00:14
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Sara Lundin

Åh, så härligt att ha en resa inbokad :)

2016-01-22 14:55:41
URL: http://saralundins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback