På helspänn och över förväntan!

Gooo kväll!
Kvällens avsnitt av PH är avklarad och har även vart en sjukt bra dag måste jag säga!
 
Började dagen men en PW med bästa syster, i de busiga vädret! Idag har verkligen hösten visat sig från sin sin sämsta sida. Regn, regn och ett jäkla blåsväder! Men de vart himla mys, älskar att hitta på saker med min syster!
 
Efter promenaden hjälpte jag mamma att köra massa grejer till tippen, sedan vart de snabbt in i duschen för att åka iväg på barutbildning på harrys!
 
Började hela utbildningen med att lukta på 7 olika sorters sprit, sedan skulle vi gissa vad de var för nåt. Kan ju inte påstå att de gick suuuper bra men några rätt fick jag in, och nästan en spy attack när jag luktade på tequilan! Fy fasen inte min favorit de där. haha 
 
Efter det så introducerades vi för lite tekniker, alla redskap och även lite drinkar. Fick även testa på att göra endel drinkar, vilket var såå sjukt kul. Helt över förväntan faktiskt :D
 
Vi hade även olika tävlingar, där markus som han hette som höll i utbildningen tog tid på oss när vi blandade drinkar, oooohhh galet var nervös jag var. Men kan ju säga att min tävlinginstinkt kom in där, och jag ville bara vara snabbast och det var jag nästan. Kom på 2 plats! 2 drinkar skulle blandas och 2 shottar skulle hällas upp, och jag grejade de på 1 minut och 24 sek. haha stooolt brud här! ;D 
 
De va jätte kul och han var verkligen super inspirerande och vill bara lära mig mer och mer! :DD
 
Efter utbildningen så satte jag mig direkt i bilen till min pappa, med Nikita i bakluckan. Hon ska nämligen bo där nu när vi åker iväg. De gjorde lite ont i hjärtat att lämna min lilla pärla men hon kommer ha de så bra där, de vet jag! :D
 
ohhhhh imon drar vi till Turkiet, så gutttt! Känns som de kom så himla lägligt med tanke på att de ska  vara skit väder här i Sverige de kommande dagarna! :DD
 
PUSSSSS
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback