Lovelyyyy day!

Hoooola!
Sitter i soffan med en kopp chai, och är alldeles slut!
Dagen har gått i ett, vaknade tidigt och var ute på en lång promenad! Innan dess så avverkas en supergod frukost med lite morgonläsning!

Efter det så mötte jag upp linda på stan och fixade lite saker inför imon, för då drar tjejerna och jag upp till stockholm! Ska hälsa på johanna, se hennes nya lägenhet och bara ha de sjukt trevligt! Ser framemot detta jätte mycket!

Sedan började jag jobba i em och slutade för en stund sen, jobbat i servisen på harrys! Även om de va relativt lugnt så är jag extremt trött haha

Vart även min städ dag idag så var bara att ta fram dammsugaren och moppen o köra igång haha

Så nu ska jag sitta nån halvtimme i soffan, sedan är de nane för min del! 
Natti på er!







Kommentarer
Rockabilly Gravetard

Vilken fin blus/topp du har på dig! :)

Svar: taack snälla du :DD
nickolina strålberg

2014-09-06 18:42:11
URL: http://rockabillygravetards.blogg.se/
Sara Johannesson

Underbar top! Var har du köpt den? :)

Svar: åhh men tack fina du! på loppis fakstikst men den är från hm :)
nickolina strålberg

2014-09-07 12:17:07
URL: http://itsjustmylife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback