I ♥ Mornings

Morning!
Vaknade för en stund sen, fick bli frukost i sängen framför ett avsnitt av mad men, helt klart bästa serien!
Kom inte hem allt för sent i natt faktiskt, innan 3 till och med. De vart ganska lite att göra igår, vi var snabba att städa så att vi kunde gå hem! :D Men de va riktigt roligt folk ute igår, och jag jobbade med jätte härliga personer så hela kvällen bara sprang iväg riktigt fort. Kollade på klockan först vid kvart i ett, och vart toltalt chockad över att den va så pass mycket ändå.
 
Det var sista passet jag gjorde innan vi drar till Turkiet och Alanya, har ett personalmöte på sönda och även en barutbildning på måndag som jag ser framemot jätte mycket. Ska bli kul att få lära sig mer om barteknik och hur allt går till. Det ska nog gå super bra, de enda nackdelen är min längd, en liten pall kommer få vara min följeslagare när jag ska stå bakom baren! haha
 
Nepp dags att ta tag i denna dag, ut på en promenad är min tanke nu sedan får vi se vad som väntar! :D
 
 

Kommentarer
Miss Baby Peaches

Ska du bli bartender?! :)

2014-09-20 16:33:55
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Emma

Oh vad roligt med jobb i bar! Sånt jobb skulle jag behövt när jag ska plugga igen. Roligt att du också har bestämt dig för det, vad ska du läsa för nåt? Snygg bloggbakgrund förresten! :D

2014-09-22 09:34:05
URL: http://purgatoryblues.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback