happy friday

Hoooola allesammans!
Fredag igen, galet vad veckorna springer iväg alltså.
Vankas jobb på nattklubben ikväll och det ska bli riktigt kul!
 
Vad har hänt annars då?
Igår hänge jag med bästa syrran hela dagen iprincip, jag, mamma, syrran och nikita började dagen med en lång skogspromenad sedan vart en svänga på stan och gjorde endel ärende.
Sedan tog jag de lugnt resten av dagen, körde med mamma och lämnade bilden på verkstaden, var en svänga på loppis och läste bok. :D
Somnade i sängen med mad men surrandes i bakgrunden, suuuper bra dag!
 
 
 
 
 
 
Idag har jag vart himla effetktiv måste jag säga, vart ute på promenad sedan hade jag bestämt möte med en syokonsulent på min gamla skola. För gissa vad? Jag har äntligen bestämt mig för att jag ska börja plugga, jag är riktigt taggad på de. Så jag behövde lite råd och hjälp med mina funderingar kring detta! 
Känns himla bra måste jag säga!
 
Har även spenderat tid med familjen, och bara vart tillsammans! 
Hur mysigt som helst!
Älskar verkligen att hänga med mina små knasbollar <3
 
Haft helt underbart väder dessa två dagar, hoppas verkligen att de håller i sig! The summer is still here haha . Galet va mycket blickar jag fått idag när jag gått i shorts, men va fasen! Så länge det är varmt och jag inte fryser så tänker jag härda ut, älskar sommaren och värme! Om 4 dagar åker vi till Turkiet! Whoop! :D
 
 
 
 

Kommentarer
Miss Baby Peaches

Jag dör över din snygghet, du klär för guds skull i allt!

2014-09-20 16:30:07
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback