Effektiva måndag!

Hoooola allihopa! 
Hoppas ni haft en sjukt bra helg, och wn härlig måndag!
Min helg har bestått av jobb , vart sista dagen på chappen igår! Vart sjukt lugnt båda dagarna jag jobbat, bara suttit och tuggat tuggummi och läst haha vart
 även chill med vänner, sedan var jag på power end summer meet i Emmaboda med pappa, ulla-karin och fanny! Vart hur mycket fina bilar som helst, och jag fyndade finaste kjolen för endast 200 kr! Har letat efter just de möstret på en kjol huuur länge som helst! 

Visa även upp mina loppisfynd från förra veckan! :)  2 kjolar och 2 skjortor! Helt kär i allt!

Idag har jag vart otroligt effektiv måste jag säga, vart på besök på 2 bemanninsföretag, vart och gjort ett pass, åkt runt hela stan och klpt presenter till pappa, vart ute på promenad, sökt jobb och även vart på yoga nu ikväll! Himla bra dag måste jag säga! :D 














Kommentarer
Emelie

Hej !

Jag är i behov av bättre marknadsföring av min nya hemsida med webshop och fastande för din blogg. Utbyte kanske, du syns på min sida och jag på din blogg?
Du får gärna ta en titt och höra av dig sedan.
www.ladylucks.se
Tack på förhand!
Bästa hälsningar
Emelie

2014-09-03 09:34:51
URL: http://www.ladylucks.se
Miss Baby Peaches

MY GOD. Pickisen. Chevrolet-pickisen. Så himla fin!

Kul att du hittade så många fynd på loppis också, det gör jag tyvärr aldrig!

2014-09-03 19:22:06
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback