de är viktigt!

Hejsan allesammans!
Redan söndag och sista dagen på denna veckan, kan inte påstå att jag gjort så himla mycket i helgen. Men har blivit lite jobb, loppisrundor, träning, försökt att få lite klarhet vad nästa steg i mitt liv ska bli. Har ju en tendens att stressa upp mig något enormt när jag tänker på framtiden,och är en väldigt rastlös själv. Vill ha en förändring, men jag vet att just nu går de inte. Så då får de bli planering!
 
Har även hunnit rösta, för er som inte gjort de ännu. Do it! De är absolut en inte en självklarhet att få rösta i alla länder, så gör de och var med och påverka! Jag är inte så insatt i politik men har ändå skapat mig en uppfattning av de olika partierna och väldigt nöjd med mitt val. Något som jag dock kan irritera mig lite på är allt här tjatat fram och tillbaka främst på facebook, att man inte ska rösta på de ena eller de andra partiet. osv. Jag har verkligen förståelse för att man inte kan gilla alla partier och deras åsikter men tycker bara folk kan hålla de för sig själva. Ta tex de här med sverige demokraterna, de är förvisso inget parti jag skulle lägga min röst på. Men jag sitter inte och kommenterar och klankar ner på människor som gör de, alla har rätt till att tycka va de vill. För de är väl de som är demokrati?
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Miss Baby Peaches

Fina bilder du lagt upp Nicko! Du är så galet vacker!

Är också sjukt less på allt politik-tjaffs. Denna vecka kommer folk att gnälla om hur dåligt Sverige kommer att bli, samt hur mycket de skäms över att vara svensk men sen lägger det sig. Vi får försöka ha överseende och hålla ut! :)

2014-09-15 16:48:15
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback