Working gal!

Halllloj såhär på söndagkvällen!

Har precis kommit upp från badet, haft tända ljus och legat och läst en bok i nån halv timme! Så himla avslappnande! 
 
Trodde inte det skulle bli så mycket gjort idag i och med att de är min första lediga dag på ett tag! Men tog mig till gymmet och sedan har jag hängt med
Emelie :D

Annars har hela veckan bestått av jobb på coop och cafet! I helgen har jag även jobbat på harrys på nätterna så de har vart full rulle! Men de är kul, galet vad jag trivs att jobba på harrys så jäkla kul verkligen! Trivs jätte bra på de andra jobben med för den delen ;D 

Annars har de la inte hänt allt för mycket, tränat endel. Så jäkla gött att komma igång med det igen, har verkligen saknat de! Nu har jag äntligen haft råd med ett gymkort!
Haft vinprovning på jobbet, lärt mig massor på de nya jobben så vart en massa att ta in men de är verkligen jätte kul! Ne nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på film! Natti :D 







Kommentarer
Ronja

Du är så snygg alltså!

2014-10-30 17:19:27
URL: http://rtp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback