The past two days!

Hooola såhär på kvällskvisten!
Precis sett klart ph och ska krypa ner i sängen! Har vart två ganska då busy days på sistone :) Kan ju meddela att jag var på två arbetsinterjuver i måndags och fick provjobba idag på ett av dem idag! De har gått väldigt bra såååå jag håller mina tummar och tår för detta! :D

Igår så drog jag och syrran till
Växjö för endel shopping, inhandlades sånt jag verkligen behöver, som
skinnhandskar, tjocka strumpbyxor och annat smått och gott :D vart en himla mysfag med syrran, älskar att spendera tid med henne! 

Efter det så åkte vi till
Jönköping med mami och köpte skåpsluckor så de va ett himla flängande haha

Har även en nyhet till att berätta om men den får vänta tills imon, är sådär lycklig så jag spricker lite! :D

Nepp nu är de nane dags!


Natttti!




Kommentarer
malin

vad spännande med provjobb, håller tummarna nu! vad var det för ställe? spännande med nyheten också :D är det snö jag ser på bilden??

2014-10-09 09:59:25
URL: http://rockabillyfitness.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback