tävling hos rockaholicdoll!

Jag är med och tävlar hos rockaholicdoll, om ett par supersöta ankar örhängen!
 
 
 
För att man ska få delta så ska man tipsa om sitt absolut bästa stiltips till höst/vinter och jag skulle nog säga att det är snygga kappor, är på jakt efter den perfekta kappan och har funnit endel fina. Men de ligger högt över min budget, men titta in dessa från topvintage
 
 
 
 
Sedan skulle man även tipsa om den snabbaste frisyren till höstens fester, och det är då denna frisyr här neden. Jag använder själv denna väldigt ofta, både på fest och till vardags! För att den är så smidig och passar mig med ganska så kort och självlockigt hår :)
Den fungerar helt enkelt så att du klipper sönder en donut mitt itu, sedan virar du in den i ditt hår och fäser med hårnålar, du kan även sätta ditt en hårblomma, använda en chiffong eller annat hårband för att se ska se ännu finare ut! Snabb frisyr som går att fixa iordning på mindre än 5 minuter! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Emelie

Tack för hårtipset, ska lätt provas! Får se om det funkar med mitt långa hår dock, haha :)
Har precis börjat följa din blogg efter att ha följt dig på instagram ett tag förresten, äälskar den! :D

2014-10-07 14:06:50
URL: http://emmmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback