de va ju ett par dagar sen

ja de man verkligen säga, och jisses vad det hänt grejer! 
 
Kan ju börja med något utav de bästa, har fått jobb, två stycken dessutom!
Vart ju på två interjuver förra veckan och ett av dessa var på ett cafe vid namn pelikanen och de andra var på matbutiken coop. Så förra veckan var jag och provjobbade på pelikanen och fick det, fick även hoppa in en svänga på fredagen. Sedan så jobbade jag på coop igår och har fått 3 tider till där i veckan, så himla gött!
Är så jäkla nöjd att jag fixade båda jobben, och det ska bli rikitigt roligt att få lära mig massa nytt och lära känna nytt folk!
 
Vad har hänt på sistone då?
Var ute och festade i fredags, blev en svänga till sigges. Har ju inte druckit på över 2 månader nu, och lär troligen gå ännu längre till nästa gång. Är verkligen inte sugen på att ut och festa nu för tiden, men de är kanske de bästa. Tycks alltid som det ska bli lite för mycket när jag väl bestämmer mig för att dricka och fredagen var inget undantag. 
Har även jobbat på harrys ihelgen, jag och felicia stod i baren hela lördagskvällen och dansade till massa rocklåtar hah och serverade drinkar med såklart ;D
 
Sedan har jag kolat på massa film och gosat med nala, och försökt ta igen all sömn som hon lyckas ta ifrån mig iform av en jädrans massa pipande. Ne riktigt så illa är de inte, men man vaknar ju gaaanska många gånger under natten pga utav henne ;D
 
I söndags blev de även att åka till elin som var hemma en sväng över helgen, fick träffa hennes kille och umgås med dem. Perfekt avslut på denna helg :D
 
Nu skall jag iväg på vinprovning med jobbet :)
 
Vad har ni haft för er i helgen?
 
 
 
 

Kommentarer
Maddiie

Vilken fin bild på hundarna :)

2014-10-14 18:46:35
URL: http://maddiie.blogg.se
Li

Jag dör så söt bild på vovvisarna

2014-10-17 12:06:20
URL: http://www.liberglund.blogspot.se
Sara

Men åh, sötnosar :*

Kul med vinprovning!

2014-10-17 14:50:42
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback