Måndag!

Hooola! 
Denna måndagen har nog vart den segaste på läääänge! Helt sjukt att jag ens tog mig upp ur sängen! Vart så himlans trött!
Men nu sitter jag här på jobbet iaf! Hah high fiva på den! Nehe vad händer annars då? Jag jobbar, har fixat klart i vår källare som vart ett stort renoveringsprojekt ett tag, sedan hänger jag med vänner och familj! Äntligen fått ordning på mitt rum med :D 

Jobbat hela veckan och helgen, dubbel pass på både harrys och pelli! Så igår så var jag  ledig, sov halva dagen för kom inte i säng förens 5! Jag och några jobbarkompisar åkte till donkan efter jobbet och åt och tjötade. På söndag em åkte jag och syrran en svänga hos pappa och firade honom på farsdag
:D 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback