kära återseende och nya minnen

Har haft två sjukt bra dagar i Göteborg måste jag bara börja med att säga.
När vi rullade in på station med tåget så insåg jag verkligen hur mycket jag saknat denna staden och det var otroligt roligt att vara där igen. Att åka dit fick mitt sug för att flytta att öka ännu mer, dock är detta något som får vänta ett tag till.

Var och hälsade på mina kollegor på cappuchino, var så himla kul att träffa alla och krama om dem, vart ju ett par månader sedan vi såg senast! Efter det så åkte jag hem till viggan, vi lagade mat, snackade i massor, gud vad jag saknat den bruden! Så de va välbehövligt!

Vid klockan 6 så öppnade portarana till Johannas butik, och jag var självklart där! Sån himla fin butik, är så imponerad av henne! Om ni är i Gbg så tycker jag absolut ni ska gå dit, Johannas rockabilly, på drottninggatan 77 :D
Träffade endel folk som jag inte sett på ett tag vilket var roligt, efter jag vart hos Johanna så följde jag med Frida och Emma till kontiki för lite drinkar och gött häng! :D Det var även relesefest för ljuvliga pinuppor, ett projekt där 12 vackra kvinnor valts ut till att göra en pinuppa kalender och pengarna går oavkortat till bröstcancerfonden! Kvällen
avrundades vid elva snåret för mig, då jag drog mig mot viggans lya igen! Sedan vart de fia med knuff med viggan och linus som gällde och massa snack :D
Sån jäkla bra dag! :D

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Ronja

Låter som en himla bra dag/kväll :)!

2014-11-02 19:48:17
URL: http://rtp.blogg.se
Johannas Rockabilly

Det var jätte skoj att du kunde komma förbi gumman, var så längesen vi sågs nu! Hoppas vi kan ses snart igen lite längre, va så fullt upp med alla andra under invigningen :)

2014-11-13 22:35:12
URL: http://www.johannasrockabilly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback