10 dagar!

Japp på 10 dagar hinner de hända endel, de kan man verkligen säga! Här har de jobbats, vart på personalfest, träffat Bingo Rimer, fått ett nytt vikariat på coop, bytt hårfärg, träffat elin när hon vart hemma i värnamo och tränat! Har kommit igång riktigt ordentligt nu, blir minst 5 st en timmes löprundor i veckan, och jag har äntligen kommit över den där lilla trösklen :D
 
Får la börja i nån ända av detta, och de kan la vara jobbdelen, trivs riktigt bra på cafét med min kollegor, de är huuur underbara som helst. Men detta viket jag hade ni vara bara över 6 veckor, kunde bli förlängt men vart inte säkert och då kom coop in i bilden och erbjöd mig ett vikariat på 2 månader, så det vara bara att tacka för det. Trivs verkligen att jobba i matbutik,så sjukt glad för detta! :D
 
Har även vart ute och partajast två gånger denna helg, i fredags med lammis, tog lite lajja bilder med bingo rimer och hade en himla festlig kväll! Andra gången var på personalfesten i söndags! 
Den börjades med ett tränings pass på releve, fösrt bodypump och sedan zumba och de körde verkligen slut på oss, ALLA i princip hade träningsvärk minst två dagar efter detta, jag själv kunde knappt resa min ur sängen, och det vart ju inte bättre av att an kom hem 5 på  morgonen och skulle börja jobba 2 timmar senare! hehe
När vi svettast klart så fick vi ta oss en snabb dsch och fixa iordning oss, för en timme senare var de uppsamling på harrys! Ohhhh där fick vi reda på att vi skulle få åka till harrys i Göteborg! whooop whoop! :D
De ha nämligen hela de nya konceptet där, och även gjort om hela deras harrys! oh visst var de riktigt snyggt!! :)
I bussen sjöngs de och dracks för fulla muggar, hur roligt som helst! Kändes lite som när man åkte till gisleparken eller kullaberg när man gick på gymnasiet! haha 
Väl framme i göteborg så fick vi maten väldigt fortt och det var riktigt gott, blev hamburagre med stekta grönsaker för min del, yummiiiie :D
 
Efter att vi hängt en stund på harrys, och alla var ganska så runda om fötterna måste jag säga, och jag var verkligen inte långt efter haha så drog vi vidare till park lane och dansade , shottade och hade de himla trevligt resten av natten :D
Det var riktigt jäkla kul måste jag säga! Men fy fasen va jag mådde skit dagen efter, har ju inte druckit alkohol på ett tag i sådana mängder så jag visste knappt om jag var död eller levande när jag vakna upp för att gå till jobbet, som tur hade jag ett kort pass till 11. Sedan vart de raka spåret hem o lägga sig i soffan resten av dagen haha Nu blir de fasen inte alkohol på ett bra tag ska jag säga er x)
 
Joooo just de har ju bytt hårfärg, är numera mahognyfärgad, eller röd/brun som man med kna säga ;D Älskar färgen, men dock vart jag lite putt för att jag fick klippa av 15 cm av mitt hår, när de för engångs skull var lite längd på de! De va jäkligt slitet om de är nån som undrar, annars hade jag aldrig gjort de ;D
 
sedan har jag även beställt lite kläder, sista bilden ;Dför i helgenså drar jag till helsingborg och ELIN!! :D
Taggad till tusen, ska bli sjukt kul :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Miss Baby Peaches

Du är så vansinnigt vacker, kvinna! Och den där leopardklänningen, helt galet fin!

2014-11-23 17:30:42
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Miss Baby Peaches

Känn dig utmanad! ;)

Svar: den tar jag ;D
nickolina strålberg

2014-11-23 18:33:56
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Sara

Åh, har funderat ett tag på att beställa den leopardmönstade från elbastardo, den är så fiiin! Har du fått hem din än? Hur är storleken på den? Normal eller tight? Är det någon stretch? Överväger lite att ha den på julafton :) .. men tycker det är så jobbigt att beställa när man inte vet om den sitter bra och bekvämt :(

2014-11-25 12:39:19
URL: http://saralundins.blogg.se
Ronja Therese

Wow, leopardklänningen, såå snygg :D Du med för den delen!!

2014-11-25 20:03:21
URL: http://rtp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback