miss pinup scandinavia

Hoooola!
Här sitter jag i min lya en fredagskväll och trängs med min kära lurviga och vita hund i soffan, himla mys!
Arbetsdagarna är gjorda för den här veckan, vilket känns otroligt skönt!
Har vart på frölundatorg nu i 2 dagar, och kan ju säga att de är som att ha semster när man jobbar där.
Går inte ens att jämföra med cappuchino på kungsport, sån himla skillnad på tempot alltså!
 
Imon vankas de vintagemässa här i Göteborg och jag ska självklart dit, har faktiskt ställt upp som volontär så ska vara med och hjälpa, få se vad de blir. Kanske blir mig ni hittar i ett hörn där jag står och säljer varmkorv ;D neh förhoppningsvis inte, men ska bli riktigt roligt!
På kvällen blir det efterfest-rockabilly shakedown på götahof!
åhhh så grymt taggad, höll precis på att välja kläder innan jag började skriva men är lite klyven angående detta, så får helt enkelt se vad de blir!
 
Som endel kanske märkt så har de ploppat upp en och annan bild på instagram/fb från en fotografering jag hade för en vecka sedan. 
ohh kan ju verkligen inte annat än att säga att de var så grymt kul att stå framför kameran, något utav de roligaste jag gjort måste jag nog säga. Jag hoppas verkligen på fler tillfällen!
Dessa bilder togs i ett syfte för mig, och det var att jag skulle ha lite "riktigt" bilder till tävlingen miss pinup scandinavia, som är en tävling om just denna titeln. Tävlingen är en kamp där länderna sverige, danmark, norge och finland är inblandade. 
Jag anmälde mig till den för någon månad sen och fick igår veta att jag är en av 12 finalister som gått vidare, hur GALET är inte detta??? Kan knappt fatta att det är sant, lilla jag gick vidare!! :DD
 
Iallafall så kommer tävlingen att avslutas i slutet på juli på evenmanget rat fink reuonion i Avesta, men just nu  pågär även en tävling på nätet. En såkallad "peoples choice" alltså era röster!
Denna pågär även till slutet på juli, och man kan rösta engång per dag, hade vart himla fint om ni skulle vilja lägga en röst på mig där! dåå hade jag blivit glad :D
Här har ni länken till tävlingen!
 
Förövrigt så kommer jag att byta bloggportal för ett litet tag, till slutet på juli i och med miss pinup scandinavia!
Men kommer med mera info om detta, så de som vill följa mig kommer kunna göra detta :D
Promise :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Li

Riktigt fina bilder! Vilken rolig grej att göra & fantastiska bilder att ha. Vart tog du bilderna?
Självklart har jag röstat & gör det i dag igen. Håller tummarna för att du får flest röster :)

2014-05-03 11:15:34
URL: http://www.liberglund.blogspot.se
MissC

Va kul! :) den bikinin var super snygg! Ny?

2014-05-03 12:44:01
URL: http://misscdesign.blogg.se
CC

Fina bilder!
Lycka till i tävlingen.
Var har du hittat den snygga bikinin?

Läste hom flytten.
Välkommen tillbaka till Småland.
/Hälsning från några mil söderut utmed E4an

2014-05-03 19:04:24
Emma

Kul! Du lär ju vinna. :D Ska rösta!

2014-05-03 19:30:24
URL: http://eembla.blogg.se
Maddiie

Vad kul och super fina bilder :) självklart kommer jag rösta på dig!

2014-05-03 19:49:42
URL: http://maddiie.blogg.se
Ronja

Kan tänka mig hur kul det här måste vara för dig! Jag har självklart röstat på dig också hihi :)

2014-05-03 21:55:01
URL: http://rtp.blogg.se
Miss Baby Peaches

Det är så galet kul att du gått vidare! Grattis snäckan!
Jag kommer självklart att rösta så mycket jag bara kan!

Jättefina bilder dessutom!

2014-05-04 15:44:26
URL: http://babypeaches.blogg.se/
mamma

Röster på den finaste blomman <3

2014-05-05 23:46:29
Pappa!!!

Å så fina bilder Hjärtat Kram!!!

2014-05-06 06:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback