tiger love!

Jag fullkomligt älskar butiken tiger, finns så mycket fint och till helt sjuka låga priser! Hittar i princip alltid något där, det är inte ofta jag har gått tomhänt ut därifrån. Svängde förbi där idag och köpte på mig lite hårnålar, toffsar och sådana blad om man kan sätta i pärmar som delar upp den så att allt inte är en enda röra :D
Men titta på allt fint, här är deras hemsida!
Men jag råder er att ta er till första bästa butik för inte ens hälfen av allt fint finns på hemsidan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
MissC

Ja det är en super kul butik! Sist köpte jag jätte bra stickor i bambu för 10kr/st är ingenting i jämförelse med vad det brukar kosta och de är super bra också, nästan klar med en halsduk :)

2014-03-24 07:28:53
URL: http://misscdesign.blogg.se
Miss Baby Peaches

Ooh, jag gillar!

2014-03-24 12:06:57
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Pappa!!!

Kan inte vi gå dit någon gång Kram!!!

2014-03-25 06:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback