sunday morning!

God morgon!
Dagen efter första jobb passate och jag skulle ljuga om jag sa att jag mår toppen, lite sleten och mör i kroppen är jag allt!
Kom dit vid tre och det var verkligen full rullle, ganska mycket folk, så vi hade att göra tills 7 tiden iallafall, men de va superkul för tiden gick as fort! :D
De kändes jätte bra med, förutom när jag brände mig rejält på kaffet, är alldeles röd fortfarande på handen!
Slutade klockan elva och då var det bara att ta sig snabbt hem och ut med nikita, i säng kom vi båda vid halv ett tiden, sen somnade jag snabbt! :)
Men hade verkligen ont i magen när jag åkte hem för att ha lämnat nikita ensam så länge, jag vet att hon klara de men de gör fortfarande ont i magen! :(
 
Nu ska jag snart till gymmet och göra lite armar och kondition! :))
 
 

Kommentarer
Emelie

Hundar bör ju rastas minst var 5-6 timme, så att lämna henne ensam typ 8 timmar verkar ju inte så bra... Hunddagis kanske vore ett alternativ?:)

Svar: Joo jag vet, har suttit och kollat på de, men de flesta har inte nattöppet! Ska lägga ut annonser o sätta upp lappar u matbutiken har jag tänkt!
nickolina strålberg

2014-03-04 11:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback