Loka Likes Old School är tillbaka – i strut, bägare och på pinne

Förra årets loka likes old school blev en succé, ni kan läsa mitt blogginlägg om dessa här, nu har alltså loka lanserat 2 nya sorter och i år är det endast glasstema! Vilket jag diggar ännu mer, jag älskar glass!

Smakerna som lanserats i år heter  Vanilla Soft Serve, som både doftar och smakar klassisk vaniljmjukglass. Den andra heter Pear Ice Pop, och den luktar verkligen päronglass!

Sedan är min favorit kvar sedan förra året Strawberry Ice Cream, ohhh ja den är fortfarande favoriten!

Jag måste säga dock att de båda sorterna verkligen håller, de både smakar och luktar vad de utlovar, och de är sååååå mycket bättre än förra årets Lemon Pie och Chocolate Shake!

Så om de har lyckats?? JAA!

Bara längtar till sommaren när man kan sitta och svalka sig i värmen med en av dessa! :D

Spring iväg till affären och köp hem dessa nuuuuu! :D

 

 
 
 
 

Kommentarer
Emelie

Åh dom måste jag prova, lät supergott! :D

Sv:tack fina du! <3

2014-03-20 21:13:16
URL: http://retroretroretro.blogg.se
coffeeandcupcake.blogg.se

Åhh dom måste jag prova :) Ha en bra helg :)

Svar: desamma :D
nickolina strålberg

2014-03-21 15:34:51
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Miss Naily A Fucking Rockstar

Älskade förra årets Lemon Pie! Har inte testat de två nya smakerna än men det dröjer nog inte länge innan jag gör det.

Kram

2014-04-03 20:55:55
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback