ledig dag!

Jobbat hela helgen och även igår och idag så har jag vart ledig, så himla fint!
 
Mötte upp Johanna inne i stan för att käka, blev taco buffen i nordasten, den är såååå himla go!
Efter det så blev det lite strosande i Haga och sedan var vi även på myrorna! :D
 
Har hunnit laga lite matlådor,tränat och vart ute med nikita!
 
Besökte även 2 skomakerier för min fina underbara väska är sönder på vissa ställen, och enligt dem så var de knappt lönt att laga den då de är inte är äkta läder! Så nu blir det nog så att den får sitta på någon vacker hylla hos mig och mitt nya mission är att hitta en ny!
 
här har ni min lilla bruna pärla, och här var jag brun med! Vill ha värme!
 
 
Såhär såg jag ut idag, fyndade ett svart hårband i samma stuk som detta röda!
 
 
 
 

Kommentarer
Pappa!!!

Så fin du är Hjärtat!!!

2014-03-19 06:47:17
MissC

Sött hårband och fin skjortklänning, det är definitivt ett av mina favorit plagg :)

Svar: visst är de härligt :D
nickolina strålberg

2014-03-19 17:52:38
URL: http://misscdesign.blogg.se
Miss Baby Peaches

Du är så galet jävla vacker kvinna!!

Svar: åhh tack det är duuuu med!!! :D
nickolina strålberg

2014-03-19 20:32:49
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Anonym

Klart du måste fixa väskan om du tycker om den så mycket. Brukade lämna in bootsen hos skomakarn i nordstan men dom har änna legat av sej. Kolla med skomakarn i focushuset han é grym och kan säkert ge ett hyffsat pris om det t.ex bara é bandet som behöver fixas, lycka till.

Svar: jo, men de är inte äkta läder , så den lär troligen gå önder ännu mer. kollade med två skomakare och de ville ha mellan 400-500 kr om de skulle fixa den. Men de rådde mig att inte göra de i princip för de trodde den skulle gå sönder mer, de rådde mig typ att köpa textillim och laga den med . de är lite mer än bandet :/
nickolina strålberg

2014-03-20 17:53:08
Anonym

Ajdå, sånt suger :(

Svar: yes, vem äre som skriver om man få fråga?
nickolina strålberg

2014-03-20 21:02:11
Anonym

Äh, bara random.. Men led lite med dej då jag känner igen fenomenet att man tycker om något och så går sönder alt. växer man ur det. Sen tänkte jag att du kanske varit hos skomakarn i nordstan och tycker personligen att dom blivit lite slaver så ville tipsa om snubben i focushuset, bara väl menat :)

2014-03-20 21:14:24
Anonym

Att dom i nordstan blivit slarviga asså

2014-03-20 21:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback