lately

Hoooola!
Fullt upp senaste dagarna, jobbat som rackan på både willys och cappuchiono som cafét heter som jag börjat på! :)
Trivs som rackan gör jag, dock får jag så himla ont i magen när jag lämnar Nikita hemma så länge,och jag har märkt att hon har vart lite deppidg på sistone. Så min tanke nu är att lägga bloggen lite åt sidan nu. Prio ett är att vara med nikita och träna henne, och sedan vill jag lägga fokus på min träning så det kommer inte bli lika många inlägg men några ska jag nog få till i veckan :)
 
Men jag kan avslöja att det kommer hända lite roliga grejer framöver, som jag ser framemot väldigt mycket! :D
 
jag uppdaterar ganska mycket på instagram och där hittar ni mig under namnet Hoolanicko, tills dess så hörs vi!
 
Pussilipussss!
 
Lit bilder från senaste dagarna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
JoJo

finis :)
vilken härlig blogg du har! :D

2014-03-04 19:32:55
URL: http://rockdoll.devote.se
Li

Finns det inge dagis som su kan ha henne på eller någon som kan gå ut med henne på dagarna?? Så du kan få lite hjälp med rastningen när du jobbar?

Svar: Jo men de flesta har inte kvällsöppet, suttit och kikat runt! Sedan är de så grymt dyrt :/
nickolina strålberg

2014-03-06 07:49:04
URL: http://www.liberglund.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback