längtan

 Just nu är jag i en period när jag längtar efter vänner, familj, saker, händelser, minnen och värme!
 
Jag längtar så extremt mycket tills jag får min riktiga lön, har inte fått en ordentlig lön sedan jag kom hem från min resa, har nog aldrig haft såhär lite på kontot sedan jag tog studenten som jag har nu!
Vill inte norpa från mitt sparkonto mer, och jag vill inte snåla på saker och ting, jag är så shopping sugen så jag tror jag dör! Så fort jag får pengar på mitt konto ska klänningar, kjolar och capribyxor inhandlas! :D
 
Jag längtar tills dagen då jag ska tatuera mig, äntligen ska min sleeve bli klar. Jag blir så uppspelt av bara tanken på vad min tatuerare har ritat upp åt mig, ska bli otroligt roligt!
 
Jag längtar efter sol och bad, sena vinkvällar med vänner, god mat på en utservering, soliga förmiddagar med kaffe i handen på balkongen, långa varma sommarkväller med familj och vänner, underbara skogspromenader i bara ben och en glad nikita springandes framför mig!
 
Saknar min elin, min bästa fina underbara vän, som alltid finns där och stöttar mig!
Vi pratar ofta men vi har inte setts sen i september, dels för att jag åkte utomlands i 4 månader och sedan när jag kom hem har vi båda haft mycket, båfa har flyttat, hon pluggar och jag har jobbat mycket!
men snart ses vi, åhh vad jag ska krama och pussa på henne då!
 
Jag saknar att resa, saknar att vara fri och kunna göra vad jag vill, bara ta dagen som den kommer och leva.
Känner på ett vis mig så begränsad just nu, och det får mig att må ganska dåligt.
Men jag vet att det är bara just nu, och jag vill ju verkligen testa på att bo själv. 
Men resandet lockar verkligen ännu mer, vill så mycket jag vill se och uppleva innan jag trillar av pinnen.
Ibland känns det bara så waste of time när man går med där tvätten till tvättstugan eller, städar hela lägenheten, eler ligger och slöar en hel dag framför tvn när man är bakis. Ibland känner jag bara att livet är för kort för sådana saker, jag vill bara ut och se världen. Men har man inga pengar till de så har man inte, men sparandet är igång inför nästa projekt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback