Fin fredag!

Igår vart jag iväg på tjejkväll med kajsa och johanna, himla fina brudar de där!
Vi var på café overlock som hade realsefest för vårens swedish haabeens, de bjöds på cider, snittar och massa annat gott :D
Alltså dessa skor är så otroligt fina, hade velat ha ett par i rött och rosa! Dock säger ju plånboken emot lite så de få bli när jag vunnit en massa pengar, eller gift mig rik ;D haha skämtåsido, men nångång ska jag äga ett par! :D
 
Förövrigt så föll jag verkligen för allt fint som fanns där, massa retro och vintage prylar! Så jäkla fin! :D
 
Efter tjejkvällen så blev de en utgång med viggan, som jag allt annat än rakt haha 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback