Efterlängtat

God eftermiddag!
Efter hela 9 dagars jobb så är har jag äntligen en ledig dag, känner att kroppen och psyket inte mått riktigt bra de senaste 2 dagarn så detta var behövligt!
Har tagit en rejäl sovmorgon, även hunnit med att tvätta och städa! 
Nyss käkat och nu är de soffan som gäller, nu ska de bara chillas!! :)

Förresten, titta vad jag fyndade häromdagen, 2 kr endast!

En fint glas med flamingos på, passa perfa jämt de andra rosa och flamingo sakerna i min stringhylla!



Mys på morgonen




Kommentarer
Hot Rod Hellcats

Dom flamingo glasen har jag också, bra ide du kom på att ha ljus i också :D jätte fint!

2014-03-09 20:14:13
URL: http://hotrodhellcats.blogg.se/
Pappa!!!

Så mysigt Hjärtat,många Kramar!!!

2014-03-10 06:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback