soap and glory

En överlycklig brud sitter här och skriver, har nämnligen hittat ett skönhets märke på en svensk sida, som jag bara endast har sett i London innan!
Har aldrig kunnat köpa med detta hem då jag alltid rest med handbage, och man inte får ta med sig vätskor och dylikt.
Men nuuuu har jag alltså hittat detta på den svenska markanden, kommer inte kunna köpa det förens jag fått ett jobb och ordning på ekonomin men vetskapen att det finns bara ett klick bort gör mig super super lycklig!
Och nu antar jag att ni är alldeles nyfikna på vad det är för något?
heheh kanske, kanske inte, här kommer iallafall ett par bilder på detta super fina märke!
 
Vem hade inte velat ha allt detta hos sig liksom?
produkterna hittar ni här
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Miss Baby Peaches

Tjusigt var det minsann!

2014-01-23 12:17:05
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Anonym

Köper med mig några produkter från london :) love you

2014-01-23 21:42:32
Louise

Sååå snygga förpackningar :D

2014-01-24 18:02:12
URL: http://louiisea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback