long time no see

God kväll!
Long time nooo see right?!
ja, senast jag bloggade var ju i fredags när jag satt på busshållplatsen i Jkpg, och väntade på bussen mot gbg.
Vad ska jag säga?
Det har hänt väldans mycket de seanse dagarna, kom till viggan runt 6 tiden på torsdagen, båda var väldigt trötta så blev en lugn kväll med mys framför tvn och massa snacka as usual! :D
 
Fredagen gick vi upp väldigt tidigt, viggan skulle plugga med en kompis och jag hängde på innan jag skulle ut i snövädret och gå på interjuver!
Satt och myste med en kopp kaffe och tittade på medans charlotte och viggan pluggade, vid 10 snåret så tog jag mig ut till en willys butik jag vart i kontakt med och lämnade ett cv där sedan begav jag mig mo mölndal för förta interjuvn!
Det gällde timvikarie inom mölndals kommun, särskola, förskola och vanlig skola!
And guuuuuess what? i GOT it!
Himla fint de, även att det är extra, det är alltid något och det bli riktigt roligt!
Älskar att det blir lite variaton och att man kna få välja själv när man vill och kan jobba, vilket jag tycker är super bra!
 
Nästa interjuv var ett persolig assistent jobb i partille, kändes riktigt bra när jag gick därifrån, får se på torsdag hur det har gått. Hade oturen att mina dojjor gick sönder, men var bara att köpa nya dagen efter! sjukt jävla nöjd med dem!
 
På kvällen där så var vi hos Charlotte, jag, viggan och en till vän till viggan vid namn hanna var med! Hur snälla brudar som helst! Vi var iaf där och chillade, kollade på film och snackade! super mysigt!
 
På lördagen jobbade viggan och jag gav mig ut i göteborgsstad och delade ut massa personliga brev och cvn till olika butiker , cafer och resturanger!
Väldigt intensiv dag, men fick sjukt mycket gjort! 
 
På eftermiddagen sedan så kom viggans bror och pappa för att hämta oss, för det vankades middag hos hennes bror och lite mys med deras nyfödda bebis!
Sjukt mysig och härlig kväll, bjöds på sjukt god mat som viggasn mor lagat och trevigt sällskap!
 
Söndag, dagen som jag längtat mest efter! 
Skulle äntligen få se mitt blivande hem, tog bussen från centralen mot mölndalcentrum och sedan bussen till min blivande gata!
Är super nöjd med lägenheten, den är stor och rymlig och den har nära till naturen, perfekt för mig och nikita!
 
Efter det så vankades det ännu en interjuv, var i frölunda torg men männsikan som skulle interjuva mig dök aldrig upp. Himla dåig stil, men har hört från honom nu och det hade tydligen vart någon olycka påvägen så vi ska ta  interjuvn lite senare.
Har även fått två till interjuver som jag hoppas super mycket på, båda två är i mataffärer, så hoppas på någon av dem :DDD
 
tack för helgen bästa underbarste viggan!
 
Idag så gick jag upp relativt tidigt och gick ut med nikita och tog en löptur på 30 min, vid 2 mötte jag upp min fina föredetta jobba kompis Emelie, satt och drack kaffe och tjötade i över 3 timmar!
Så himla mysigt!
 
Efter det så har jag packat lite och drömt mig bort till värme och sommar!
 
Bästa av allt, var att jag fick en förtidig inflyttningspresent av mamma!
Köksbord och stolar, total älskar dem!
Visst är de fina?!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
MissC

Vad kul! Grattis! Håller tummarna för dig att du får något av de andra också ^^

2014-01-20 20:02:47
URL: http://misscdesign.blogg.se
Pappa!!

Å va fina köks möbler Kram!!!

2014-01-21 06:46:58
Pappa!!

Å va fina köks möbler Kram!!!

2014-01-21 06:47:03
Pappa!!

Å va fina köks möbler Kram!!!

2014-01-21 06:47:04
Pappa!!

Å va fina köks möbler Kram!!!

2014-01-21 06:47:07
Pappa!!

Å va fina köks möbler Kram!!!

2014-01-21 06:47:12
Viggan

Åhh tack själv 😍 håller tummarna stenhårt! Galet snyggt bord och stolarna 😃😃

Svar: taaack pärlan!! :D
nickolina strålberg

2014-01-21 07:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback