Loka pepparkaka

De första jag gjorde när vi kom till alvesta station dagen jag kom hem var att köpa en loka med pepparkaka smak och en räkbaguette till detta! 
Är ju en riktig loka brud och ända sen jag såg reklamen för denna dryck på fb i oktober så har jag velat testa den.
Frågan var bara, hur fasiken skulle den smaka?
Älskar ju som sagt både loka och pepparkakor, så borde ju va den ultimata kombon?
Meeen här tycker jag att de failar lite, för mig kändes de verkligen inte rätt. Blev sjukt fel med pepparkakasmaken, man saknade liksom tuggandet av kakan. Men de är ju de perfekta om du tänker banta under jul o skippa pepparkakorna för de smakar verkligen pepparkaka. Men vem fan vill skippa alla pepparkakor och framförallt all julmat, räck upp en hand i såfall! Hahah
Ingen höjdare alltså, någon som kände tvärtemot?
 


 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback