Last day

Sitter på hotellrummet och har precis packat färdig, kan inte fatta att det redan gått 4 månader? 

De känns som de bara var några veckor sen sedan jag och jojo tog tåget ner till linda för att sova över där och sedan ta tåget till köpenhamn. 
Ohhh börja vår resa, men så är inte fallet, så efter 4 månader, 20 flygningar senare och 7 länder avverkade så ska vi nu åka hem! Imon vid 4 tiden lyfter vi från bangkok, och jag ångrar inte en sekund att jag åkte iväg. 
Är fruktansvärt glad att jag åkte till australien och bali, som verkligen har blivit två favoriter hos både mig och jojo, kommer med all säkerhet att dra dit igen någon vacker dag!:) 

Mitt intresse för att resa har bara växt och jag har upplevt så mycket som jag bara vågat drömma om. 
Har hoppat bungyjump och fallskärm, sett delfiner, kelat med en kängru, seglat på barriärrevet, vart på kinesiskamuren, underbara stränder,  vart full och glad på fullmoonparty, shoppat loss på chautkchauk 
osv osv listan kan göras lång. 

Sen har de ju funnits mindre roliga händelser som tex en bussresa på 30 h (äckligt värre) lite halvt jagade av filippinska utliggare, en kamera som blev snodd, jobbiga tillfällen när man vill typ dö för att väskan väger så mycket och man ska dra runt på den, sega och dryga flygplatspersonal, långa väntetider, men de är bara sånt man skrattar åt typ nu! Liksom bara den att vi satt 20 h på en flygplats för att vi råkade kolla fel på flygbiljetten hehehe

De känns lite galet att man kommer vara hemma i lilla värnamo om  mindre ön två dagar, men ska bli så kul att träffa familj, vänner och nikita! 
Saknar verkligen dem! 
Ohh framförallt flytta från värnamo och börja ett nytt liv i mölndal!
Kan knappt bärga mig!

Är så glad att jag reste med jojo och att jag på riktigt fått lära känna henne, för vilken fin och underbar person hon är!
Vi har haft så roligt och hittat på massa tokigheter, hon har verkligen funnits där när jag haft skit dagar och kommit med massa kloka råd. Vi har skrattat åt varandra när vi gjort bort oss och peppat varandra till olika saker! 
bästa johannes jönsson 

OSLAGBAR KVÄLL!








Kommentarer
Mamma

Du är så efter längtad av mej och Nikita ska du veta <3<3<3<3

2014-01-07 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback