Its been a gooood day!

Gooo kväll!

Vart igång hela dagen, vart en mys frulle vid tvn sedan tog jag bussen in till stan för en interjuv på lidl! 
Hann faktiskt med två secondhand butiker innan i masthugget! 
Kändes underbart att gå runt o strosa själv och kika på massa grejer!

Efter interjuvn som gick väldigt bra, så bar det av för att skriva på lite papper angående mitt personlig assistent jobb! 

Min mobil hann även dö därimellan, extremt irriterande då jag använder mig av västtrafik appen i princip hela tiden!
Men det ordnade sig iallafall, frågade och klarade mig även utan den!

Kom hem för nån timme sen, åt var i princip de första jag gjorde! Inte käkat sedan 9 imorse så va bra hungrig! 

Nu är de mys framför tvn som gäller!!







Kommentarer
Mamma

Mysigt att gå på loppis min lilla blomma <3<3<3<3

2014-02-01 11:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback