Hair problem!

En nyvaken tjej ligger framför tvn och myser, vaknade för drygt en timme sen. Sjukt jäkla tidigt men ganska skönt ändå. Tänkte kolla en grej med er, och är de någon som vart med om ganska kraftigt håravfall som bara uppkommit sådär? Jag började nämnligen tappa hår för ca 2 veckor sen och det är väldigt kraftigt. Varje gång jag drar min hand genom året så åker kanske 10 hårstrån med, jag tror de beror på stt jag har vart väldigt stressad inom mig själv på sistone, inte haft så allsidig kost, bytt shampoo och balsam sista tiden när jag var utomlands, solat för mkt. En liten mix av allt liksom, jag köpte kosttillskottet panto-3 som jag tänkte jag skulle prova. Ska va bra för hud, hår och naglar. Är de någon som har nått tips på bra kosttillskott, bra hårkur som har stärkt håret och stoppat håravfallet?
Detta har fått mig att må så himla dåligt, har inte överdrivet tjockt hår sedan innan men de hade ändå stärkts under resan och nu är de så extremt tunnt. 
Har inte alls mått bra och får panik så fort jag ser massa hårstrån, aldrig upplevt något liknade och de stressar mig även om jag fördöker behålla lugnet.






Kommentarer
Johanna

Man kan tappa håret av stress, det gör jag. Håret är det första jag märker på att jag börjar bli stressad, tappar hår & det blir väldigt livlöst.
Jag äter Selica för att hår & naglar speciellt under vintern, just nu äter jag även krom & D-vitamin.

Lycka till

2014-01-12 09:12:36
URL: http://mrsbelair.blogg.se
Miss Baby Peaches

Fy vad jobbigt! Hoppas verkligen att du hittar något som hjälper snart!
Kram!

2014-01-17 20:57:34
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback