effektiva nickolina

God förmiddag!
Ska snart ta mig en riktigt välförtjänt kaffe och bara ta de lugnt, har nämnligen vart upe sedan 7 imorse.
För de första så har jag sovit otroligt dåligt somnade nog inte förens halv 4 tiden, vid 8 tiden så åkte jag till min fördetta psykolog som jag gick och pratade med under tiden då jag hade ätstörningar.
Detta möte handlade dock inte om mat för 5 öre, pratade om min resa, och lite saker som jag gått och grubblat på. Alltid skönt att få gå till henne och prata av mig, hon ger mig väldigt bra perspektiv på saker och ting, och får mig att tänka i andra banor! Så det var riktigt lyckat!
 
När jag kom hem så satte jag mig med datorn och böjade kika på lite elbolag, och ringde runt.
Efter att ha pratat med lite folk så föll alltså de på göteborgs energi, killen som jag snackade var otroligt schyst och hjälpsam! Så kändes riktigt bra! :D
Sedan har jag sökt massa jobb, ringt angående ett jobb på willys, ringt lite andra jobb och även kollat upp lite angånde adressändring.
Min tanke nu är at åka på loppis och sedan åka till telia för att prata lite om ett mobilt bredband till min dator. 
Efter det så blir det en svänga till pappa! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback