Caramel te och nyhetsmorgon!

God morgon! 
Har somnat vid 9-10 varje dag sedan jag kom hem i princip, och vaknat tidigt självklart haha 
Vaknade upp vid 6 tiden igår och idag vid 7 så de blir ju bättre ;)

Gårdagen spenderades med en långrunda  med nikita, skypande med syster, massa packande och utrensning i vår källare.

Måste tipsa om ett jätte gott te som jag testade igår, mamma hade köpt hem de. Karamell och vanilj, hur gott??? Redan druckit 5 koppar sedan igår morse haga sitter och avnjuter ett nu :D

Som sagt så blev de massa rensning igår, så är i orncip klar med allt jag har i källaren och sedan har jag renaat bland alla mina gamla grejer!
Hittade massa gamla målarbilder från 8:an och tidningar som jag gjorde år 99, finns endast 4 rxemplar! Nån som vill köpa? Haha 
Har även fått 4 köksstolar av mammas kompis till mina nya lägenhet, riktigt gina! Så nu är de bara bordet som saknas ;D


Godaste teet!







Kommentarer
Sara

Hihi, är också uppe med tuppen och tittar på nyhetsmorgon :)

2014-01-13 08:13:50
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback