allt på en gång

efter jag vart ute på en pw så fastnade jag vid datron, ringde runt till endel förtag och fick faktiskt napp, i en willys butik inte så långt ifrån där ja kommer bo. Ska höra av mig när ja flyttat!  Sedan fick jag även besked att jag ska på interjuv nu på fredag!  whooop! Hur bra kan inte denna vecka börja?
Överlycklig tjej!
Iallafall så satt jag med det en bra stud tils jag insåg att klckan tikkat iväg och var redan kvart i ett, sa satt där i min träningskläder fortfarnde äcklig tjej i know, haha men men hoppade snabbt in i duschen, lockade låshåret och sminkade mig för vid 13.30 skulle jag va hos tandläkaren!
När jag kommer ut så startar inte peuogeot, wtf jag tar mammas bil som givetvis startar, och nu va de fönsterrutorna som behövde skrappas också, klockan var nu kanske 20 över, bra jobbat nickolina.
När jag skraat dem lite halvdant så backar jag ut så ser jag helt enkelt inte att vår sopptunna står där för den ska tömmas denna dag backar in i den och hela backspegeln går sönder! Bra jobbat där nickolina verkligen, heheh
Fett onödigt, mamma blev inte arg iallafall utan tog de ganska lätt, men fy va skuldkänslor jag haft, NOTE till mig: Skrappa ordentligt och sluta stressa kvinna!!
 
I eftermiddag har jag sökt lite jobb och lagat mat, tänkte sätta ig och fixa med mina album snart. Har massa indien bilder som ska sättas in, sedan ska jag börja röjja i mitt rum!
 
Vad har ni hittat på denna fina dag?
Första gånge jag använder min svarta mössa jag köe i Bangkok och jag älskar den!! Endast 30 kr! :D
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Maddiie

Sv: det har varit en stressig men helt okej dag :) Dock en aningen kallt då vi haft -15 grader i dag :/

Åh träligt med backspegeln men det kan hända även den bästa :)

2014-01-13 19:19:11
URL: http://maddiie.blogg.se
Hot Rod Hellcats

aaw tack :D

2014-01-13 19:50:50
URL: http://hotrodhellcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback