vilken natt!

 
 
God morgon!
Klockan va ställd på 7 igår när jag gick och la mig, tänkte jag skulle hinna till gymmet och få de gjort riktigt tidigt.
Men så blev de inte,nikita väckte mig vid 3 tiden, hon hade bajsat på sig, och sedna kräkts väldigt många gånger.
Hon stid och hulkade jätte mycket, så var uppe i nån timme och tog hand om henne.
Så nu blev de sovmorgon istället och mys med henne på morgonen istället, men de är ganska gött de!
 
Jag kände nog på mig lite att det skulle hända något på natten för jag stängde toadörren och vardagsrumsdörren, vilket var en ritktig stor tur! :D
 
Så nu ska jag snart gå ner och tvätta sedan in till stan och möta upp en tjej som jag träffat en gång innan på kryssninngen wavebreak, ska bli riktigt kul!
Efter det kör jag ett gymass! :D
 
 
 

Kommentarer
Miss Baby Peaches

Stackars Nikita :( Hoppas hon mår bättre snart!

2014-02-25 20:37:11
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Li

Stackars lille Nicki! Hoppas hon blir bra snart

2014-02-27 10:12:24
URL: http://www.liberglund.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback