längtan

Godmorgon!
Frullen är uppäten och jag ska snaaaart ta mig upp ur soffan för att gå ut på en promenad, ska bara vakna till lite!
Hade min första dag på cafét igår, och vad kan ajg säga? De gick toppen bra, jobbade med två brudar i min egen ålder som var jätte härliga! Så jag är så glad, och riktit taggad på att gå dit idag igen! Idag börjar jag vid 2 tiden och slutar 8!
 
Efter jobbet så hann jag med att åka till två loppisar, och då vart de verkligen två som föll mig i smaken! Holmens marknad ocg ebbes hörna i bellevue, två affärer med riktigt låga priser och bra utbud av allt möjligt! Just the way i like it :D
 
ohhh om två dagar ska jag äntligen få träffa min kära syster, min mamma,nikita min pappa och hans brutta Ulla-Karin, ser frameomt detta så mycet så jag knappt vet vad jag ska göra :D
 
 
 
Nikita är nötten i heeeela familjen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback