hemmafix!

Ligger i soffan och är alldeles slutkörd!
Steg upp vid halv nio och klockan nio så va första klädhögen av tvätt inne i tvättmaskinen, allt var klart vid klockan 12 så himla fint!
 
Mellan varven till tvättstugan så målade jag, blev lite listor i mitt rum, och vissa väggar som var lite dåligt målade, och målade även om mitt köksbord, när jag ändå var i farten! så sjukt nöjd!
 
Blev även en städning, men innan de så drog jag en pizza! så himla mumsigt, men imon kör jag på nya rutiner, måste komma igång lite med träning. Men har inte haft motivation eller tid till de riktigt! 
 
nu är de my i soffan som gäller imon har jag en interjuv som gäller ett heltidsjobb, och jag är så grymt taggad!
 
Har även beslutat mig för att lämna jobbet som personlig assistent, efter att ha gått brevid hela förra veckan så kändes det inte riktigt rätt för mig helt enkelt, har gått och haft en klump i magen och det båda aldrig något gott.
Vill inte ha nått ångest framkallande, och att sluta kändes som det rätta.
 
nu ska jag mysa i min shäslong och fundera på vad ag ska köpa för soffa!
Mitt STORA dilemma 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Pappa!!

Å så bra bordet blev Hjärtat, Älskar dig Kram!!!

2014-02-10 06:49:06
Pappa!!

Å så bra bordet blev Hjärtat, Älskar dig Kram!!!

2014-02-10 06:49:07
Fanny

Åh va duktig du är :) om man ändå vore så händig!! Skönt att de kändes bra att lämna jobbet, man ska alltid gå på magkänslan! Love you, ses på fredag!!<3

2014-02-10 20:08:40
MissC

Va fint bordet blev :D har också ett gammalt bord jag vill måla men jag funderade på något lite annorlunda som en gråblå färg. Har inte riktigt bestämt mig dock.

Du gör helt rätt ang. Jobbet jag jobbade själv som personlig assistent i några månader och mådde inte alls bra av det. Det var också för att jag inte fick vara kreativ och använda huvudet. Fick mycket kritik för att jag inte gillade jobbet men det är verkligen inte för alla! Låt ingen annan få påverka dig. Gå på magkänslan ^^

2014-02-15 12:36:29
URL: http://misscdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback