happytimes & nightmares

god morgon!
God har min vart, vart vaken i över en timma och bara suttit framför tvn med tända ljus och myst!
Slutade obbet vid 8 igår sedan åkte jag från nordstan till Torslanda och hämtade en lampa som jag kollat på via blocket, lilte små läskigt att åka så "sent" elle snt var de kanske inte men mörkt ute och vara på okänk mark!
Men de gick jätte bra, lampan var hos en äldredam, och hennes dotter var där med och hjälpte till och jag det var kärlek vid första ögonkastet till min nya lampa!
400 riksdaler blev de, och den fick minsann både åka pendeltåg och buss hem, de va tungt men de va de värt!
Förövrigt så trivs jag super mycket på cafét, jobbar med så himla sköna människor!
Idag ska jag dick vara på ett annat lite störra caf´r precis vid avenyn, och jobba melan 17-22 så hoppas de kommer vara lika bra!
 
Här har ni min nya skönhet förresten!
 
 
 
Påtal om nått helt annat så har jag sovit bedrövligt de senaste 2 dagarna, har drömt allitifrån alltifrån att jag blivit våldtagen, min lilasyster jagad av män, att jag hittat gamla bekanta dränkta i brunnar, att jagg fått minnesluckor när jag druckit och ångesten har vart förjävlig i dessa drömmar.
Har bara drömt massa HEMSKA saker, vet knappt vad jag ska göra. Idag vaknade jag ju somsagt tidigt, och vågade helt enkelt inte somna om för att jag skulle drömma något äckligt!
Det är inte kul när man bor själv och drömmer sånt här har jag konstaterat, jag kan tänka mig att ju mer man tänker på de desto större chans att drömma om de, men kan ju inte låta bli?
Har någon vart med om nått likande och vad gjorde ni?
 
 

Kommentarer
Pappa!!!

Å så fint du har det!!!

2014-02-13 08:59:36
Louise

Lampan var hur snygg som helst!! :)

Jag drömmer också fruktansvärda mardrömmar i perioder. Ofta när jag ska ha eller har haft mens. Nästan alltid är det folk som dör. Ibland jag själv, ibland Dennis eller mamma eller någon annan nära, ibland kan det vara patienter men också helt okända människor som jag ALDRIG någonsin har träffat. Jätte konstigt och otäckt! Hoppas det blir bättre, det är ju jätte jobbigt att inte få sova ordentligt.... :/

2014-02-13 17:33:35
URL: http://louiisea.blogg.se
Maddiie

Jätte snygg lampa!
Skulle kunna tänka mig en sådan själv :)

2014-02-13 21:53:38
URL: http://maddiie.blogg.se
MissC

Fin lampa :D

Men oj stackare va jobbigt :( kommer sällan ihåg vad jag drömt men tror att det är viktigt att man inte stressar hjärnan innan man ska sova. Med tex serier eller internet utan att man tar det lugnt, gör sig i ordning och sen bara lägger sig och blundar. Kanske lite lugn musik?

Hoppas det blir bättre snart!

2014-02-15 12:29:25
URL: http://misscdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback