Fina dagar!

Hooola!
Dessa två dagar har gått fort som rackan!
Igår var min första dag på
Willys i kållered! 
Det var riktigt roligt, satt i kassan mest hela tiden och trivs verkligen med det riktigt bra! Har saknat att sitta i kassan verkligen, personalen och chefen verkar super bra! Så är riktigt glad!

Idag så gick jag brevid för första gången som personlig assistent, gick upp väldans tidigt för det är en bit att åka! Men det gick super bra, och var riktigt roligt! 
Ska gå brevid igen imon!

Efter jobbet så tog jag en fika med johanna, som driver bloggen johannasretro.com! Super fin brud och jätte trevlig! Så det var sjukt kul! 

Nu är de mys och te framför tvn, och sedan ladda upp inför jobb imon!

Pusss

Btw, glöm inte att vara med i min tävling ;D




Kommentarer
Pappa!!

Va roligt att du trivs så bra gumman!!!

2014-02-05 06:45:46
FlizanLizan

sv: ja :D
allt bra? :)

2014-02-05 20:57:44
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Liza Lindkvist

Jättefin blogg! :)

2014-02-11 17:35:11
URL: http://llindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback