att våga!

Alltså hur underbart är de inte när man kommer till jobbet och får en underbar nyhet?
Tydligen hade det vart en ålderskontrollant (på triss,öl osv) en dag i min kassa som jag då självfallet inte vet vem de var, feedbacken på mitt bemötande kom idag! Ohh jag klarade de, + att de lagt till i övrigt rubriken att jag hade ett super bra bemötande och var väldigt trevlig!
Detta gjorde helt klart min dag på jobbet, att jag senare fick höra att jag har otroligt vackra ögon från en kund gör ju inte alls dagen sämre! Mitt humör var på topp och det var verkligen sjukt roligt på jobbet! :)
 
Tycker det är så kul med främmande folk som kommer fram och säger positiva saker till mig, så grymt roligt att folk vågar! För jag är precis likadan, om tex jag har en kund i min kö som jag ser har sjukt fina örhängen eller jättefint hår så blygar inte jag för att säga något!
Det som är så roligt är se att personen blir så glada och lyser upp! :D
 
Förra veckan när jag var på den stora loppisen på svenska mässan så fick jag så himla många fina kommentarer från helt främmande människor, det var alltifrån: du var den sötaste tjej jag sett till jag älskar din stil!
Åhh de var så himla fint, och jag blev helt överväldigad varenda gång!
Tack till er mina fina bloggläsare och de fina främmande människor för att ni vågar och för att ni har gjort mina dagar tilll de bättre! :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Mamma

Du är ju så vacker med din fina stil. Klart en söt tjej ska få fina kommentarer 💕💕

2014-02-28 17:28:13
MissC

Du är super fin ^^

2014-03-01 13:48:00
URL: http://misscdesign.blogg.se
Miss Baby Peaches

Luggen. Jag dör. Varje gång!

2014-03-02 21:25:01
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback