a new favorite place!

Har definitivt hittat ett nytt favorit ställe här i Göteborg, för nån dag sen när jag var ute och spatserade så gick jag in i en filmbutik som heter Movie line.
En butik fullspäckad med massa film såklart, och det är verkligen super blandat, alltifrån klassiker till nykommlingar. Första gången jag såg så många Marilyn Monroe filmer i en butik, dock hade jag ju alla som var där så fick inte med mig nån hem, men blev en annan film. Nämnligen cindrella man, en av mina favorit filmer, den följde med hem och till ett väldigt bra pris dessutom, endast 39 kr! :)
De flesta priserna var väldigt låga, vilket är var super gött! 
Här ska de defintivt shoppas mer filmer, de har dessutom ett fik som jag tänkt besöka nån dag :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback