birthday girl!

För två dagar sedan så var de min 23 års dag! Jag kunde nog inte haft en bättre födelsedag faktiskt. Väcktes av mamma och fanny på morgonen, fick frukost och paket på sängen. Sedan samlades alla i soffan framför julkalender, tända ljus och mys!
 
Efter det så blev det en sprinrunda för mig, för att sedan fixa iordning mig och åka till växjö, där mamma bjöd mig och fanny på middag på en 50 tals resturang. Himlans fint :D
 
När vi var mätt och belåtna så åkte vi till grandsamarkand där de blev endel shopping och fika, kvällen avslutades med glöggmys med min lilla familj! Kärlek till er, ni gjorde dagen till en av de bästa födelsedagarna måste jag säga <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Ronja Therese

Verkar som att du haft en superbra födelsedag!
Och jag har en likadan liten rosa/blå sjöhäst som på bilden där uppe, haha! Så söt ju :>

2014-12-04 20:01:10
URL: http://rtp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback