Som en prickikorv!


Har ni vart med om att ni pratat om nått vid ett tillfälle och sedan så händer de,  som exempel att den personen kommer gifta sig, att nån kommer bli med barn eller som i mitt fall: att någon snor min kamera! Jag och jojo hade nämnligen pratat om att bli rånad och igår kväll när vi skulle gå hem efter en lyckad kväll bestående av sköna människor, goda drinkar, eldshower, röka vattenpipa, mycket flummande, gött fyllekäk, osv osv . Då hade jag nämnligen inte min kamera med mig och lite pengar var borta med! fetttt irriterande, samtidigt som jag inte gillade den så värst mycket! Så kanske var ödet att jag skulle köpa en ny liksom, inne på 4 på mindre än 2 år! Kan ju tycka att de kan ta stopp nångång ;) men de som stör mig mest är alla bilderna, hade inte lagt in några från filippinerna i ipaden så har knappt inga härifrån och jag vet med all säkerhet att de va några riktigt fina på den kameran men men! Den som känner sig givmild kan få donera några hundralappar till mig så jag kan köpa en ny haha ;)) annars dååå?! Joo vi lever och mår bra, stör oss på vädret ( regnar hela tiden typ), dricker fruitshakes, hoppas på bättre väder, partajar. Förresten är hela jag är som ett stort myggbett, natten jag sov ute tog hårt på mig. Har nog aldrig haft så många bett som jag har nu och jag kan knappt kontrollera de, nån som har nått tips för att lindra klådan? Nu ska jag läsa lite sen får vi se vad som händer, hoppas ni har de fint allesammans!:))





Kommentarer
Pappa!!

Hej ! det va inte roligt att du har blivit rånad gumman, och alla myggbet som kliar så, va rädda om er, Hjärtat....

2013-09-26 06:32:57
Elinski

Åååå gumman som dina ben ser ut!!! Men kleta på lite kylbalsam eller alsolsprit på så kliar de inte så mkt sen :)

2013-09-26 18:18:22
Miss Baby Peaches

Usch vad tråkigt att du blitt av med kameran! Och bilderna framför allt!
Synd att folk inte kan beté sig!

2013-09-26 18:21:14
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback