inte så dålig affär ändå!

Uppdateringen igår om loppisen stämde vid den tidpunkten men efter det började de rulla på och folk började köpa av mig, sålde 70 % av kläderna dock till skitpriser och då menar jag verkligen SKIT priser!
Klädesplagg för 10 kr till 15 kr,men även om de tog emot att sälja dem för sådana ynkliga summor så är det en sådan befrielse att bli av med allt. 
Dessa stora väskor fyllda med kläder har stått i min klädkammare i säkert över ett år och bara fyllts på och fyllts på så då kan ni förstå min ångest på dem, så de känns skönt nu! Allt som jag inte sålde sänkte jag, vilket känns ganska fint de med!
680 kr skrapade jag ihop iallafall, och dessa ska gå oavkortat till min fotvård den 5 september!
Kan knappt vänta, efter en säsong på high chapparal så mår inte fina fötter bra, skor som inte andas, 5 cm klack ( Vet det är inte mycket, men går man med dem 6 dagar i veckan 3 månader i sträck så känns de, tro mig ;D) Så mina fötter har tagit stryk! Men det ska de bli ändring på :D
 
Igår träffade jag ju även min underbara vän  Viktoria som kommit hem från USA efter att ha vart där i ett  år, såg henne senast i Januari!
Det var så himla sjukt kul, det var precis som om vi sågs bara för någon dag sen, för allt var så lättsamt och det kändes inte som att vi vart ifrån varann så länge!
Finner knappt inga ord att beskriva hur mycket jag saknat att ha denna människa i min närhet, hennes kloka ord, hennes flum, hennes positiviet, allt!
Så glad att jag har henne vid min sida!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Emma

Ja, det har verkligen varit helt grymt! Men du ska ju snart iväg, du med! Du har en sjukt rolig resa att se fram emot, det är jag helt säker på! Ska ta Asien jag med - så fort jag är "klar" med USA för ett tag tänkte jag. Fast vi har redan börjat fundera på nästa tur så det kan ta ett tag :P

2013-09-01 13:13:10
URL: http://hemmapahasselbacken.wordpress.com
Rockabilly Pinup Blogg

Skönt att bli av med sånt som ändå bara ligger, där tjänar man ju inte något på de eller får ut något av de ändå! :)

Nice, gillar jeans skjortan! Har nästan ett par sånna leggins :)

Har gjort en ny privat blogg, så kommer använda den andra till min företag. Men du får gärna länka till båda, länkar till dig på båga bloggarna iaf :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback