5 dagar, och de räcker!

Gooood mirgon finingar! slutade med detoxen idag, jag vet skulle hålla de två veckor men jag känner faktiskt att kroppen har fått tillbaka väldigt mycket energi och jag fått balans i den! Sover bättre, min mage är inte i uppror och jag har energi! Så kände att de räckte, älskar när man känner att man mår bra i kroppen och lyssnar på den! Så idag vart de knäckebröd till frulle! Mums! :)) snart ska jag hoppa i duschen för att sedan ge mig iväg till sjukhuset, lite sista grejer inför resan! Tänka sig att det är mindre än två veckor kvar nu, insaaaane!! Satt hela gårdagen och kollade igenom alla ställen vi ska åka till i australien, jag blir så lycklig bara jag tänker på de! Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback