Mooornings from bali!

sitter här med kaffe och bananpannkaka utanför vårt hotell, vet att du skulle älskat denna fanny ;) 
Livet är himla fint, hittade ett superbra hoste igår som vi endast betalar108 kr natten och  det är superfräscht, har kall/varm dusch, tv, frukost inkluderat, ocn en jävligt bra fläkt så vi är supernöjda :))
 
Gårdagen tillbringades i kuta området, shoppade lite, gjorde fotskrubb och pedicure,  åt god mat, kollade in stranden, drack goda frappes, och tog de bara allmänt lugnt! Måste bara nämna att vi har en riktigt grym dusch, den är utomhus och igår på kvällen så duschade jag när de var alldeles mörkt och man bara såg månen! Sååå himla najs!  Kommer lätt vilja ha en utomhus dusch nångång i mitt liv :)) 
Sjukaste grejen hände igår när vi skulle ut och kolla in boende, när vi gick på en bakgata så hörde jag bakom mig hur en moppe körde ganska nära, så skulle precis vända mig och säga till honom att vi vill inte ha någon skjuts, dåååå nyper han mig i patten och åker vidare! Helt sinnes, jag blev så himla paff verkligen! Haha nu skrattar jag bara åt de för jag tycker de är så himla galet x)
 
Nu blir de snart stranlägeför mig och jojo, har bestämt oss för att stanna här tills den 22 sendan drar vidare till ubud! Whoop!
 
Här kommer lite blandade bilder från de senaste dagarna!
 
 
 
Vätskeersättning i en spraylock och en vätskeersättningsrör, man tar vad man har! 
 
 
 
Gooo bullen, var faktiskt riktigt god men ser lite läskig ut!
 
 
 
 


 
 
 

Kommentarer
Pappa!!

Så häftigt Nickolina Kram!!!

2013-10-16 14:59:22
Mammam

Njut!..:) <3

2013-10-16 15:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback