Bali levrerar!

Soooorry för dålig uppdatering, blir att jag glömmer bort att uppdatera även om vi har heeelt okej internet!
Men bali och kuta är verkligen hur bra som helst, gillar detta stället muucho! Bra shopping, mycket resturanger, helt okej beach och as bra uteliv! 
Senast jag uppdaterade så har vi hunnit med att bränna oss rejält i fejjan dock är nog jojo snäppet värre ;) 
Jag har hittat sista boken i 50 nyanser serien! whoop! dock på engelska men what too doo? har även fått jojo att börja läsa första! Vi hat ätit sushi som vi båda suktat efter ett bra tag! 
Slurpat i oss en väldans massa glassar, shoppat dvd filmer till helt sinnes sjukt låga priser, fixat naglarna och tånaglarna för min del! 
Jag har hittat min drömbaddräkt som jag är helt in löööve with! Och på tal om shopping så har de blivit en del här, klänningar, jumpsuits osv! Finns riktigt fina saker här!:) 
Vi har dansat rövarna av oss på sky garden ett par kvällar, träffat massa trevliga människor och blivit erbjuden extasy och massa annat skit! 
Det är något som förvånade mig nått så fruktansvärt, de är så sjukt lättilgängligt med droger här, man blir faktiskt rädd! Oftast på kvällen när man går på den stora bargatan så finns de hur många som helst som erbjuder en och till och med visar de! Sjukaste jag vart med om!! 






































Kommentarer
Maddiie

Super snygg baddräkt!

2013-10-20 18:49:00
URL: http://maddiie.blogg.se
Pappa!

Ni ser ut att ha det bra gumman, men det där med droger är inte så roligt så va försiktiga, Älskar dig mitt Hjärta många kramar....

2013-10-21 06:34:15
Anonym

Åh finisar :) är så avis, du anar inte!! Miss you

2013-10-21 09:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback