Regnskogs äventyr!

Hoooola sista kvällen i carins är kommen, imon flyger vi till sydney för att spendera 3 dagar där! Sedan byter vi faktiskt land, och det blir singapore en svänga (1dag) sedan malaysia en vecka! 
Dagarna i cairns har vart as bra, vi har inte haft så bra väder utan regnat 2 dagar i rad nu men vi har hittat på massa annat! Igår shoppade vi endel och jag införskaffade mig en klänning till nypr, sedan gick vi ut och partajade! Och medendadt 3 h sömn för min del så var det bara att gå upp vid 7 tiden för vid 8 skulle vi ut på en dagsutflykt i regnskogen! Ohhhh kan med glädje att jag vart på den roligaste dagsutflykten ever, uncle brians heter bolaget. Helt sjukt roligt gäng och stämmningen har vart på topp hela dagen! Dagen har involverat att åka kana på ett berg ner i vattnet, sett vattenfall, olika spel , sång och dans i bussen, god mat osv! 
Uber bra dag helt enkelt! 
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna!













Kommentarer
Mamma

Ser härligt ut saknar dej så och i morgon missar jag din födelsedag önskar du kunde varit hemma <3

2013-11-30 14:57:41
Pappa!!

Grattis på 22 Års-dagen Älskar dej så mycket Hjärtat Kram,PS, "Så härligt ni har det"

2013-12-01 08:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback