keep calm and sail away

a' hoy!
Om nagra timmar sa ska vi ut och segla i 2 dagar, ska bli sa underbart!
Det ar superfint vader, sa kanns sjukt bra! Ar helt galet taggad, detta har jag sett mest framemot an sa lange :)
Just nu har vi spenderat ett par dagar i Arlie beach som ar en ganska sa liten men mysig stad, de har en stor lagoon (konstgjord pool) mitt i stan sa den har vi hangt vid ganska mycket. Det har aven blivit lite shopping och festande! Tankte lagga upp lite bilder fran de nar jag kommer hem fran seglingen :D
 
Det ar ganska sjukt att pa sondag sa har vi vart har i australien i 3 veckor, och pa onsdag ska jag hoppa bungy och fallskarm och jag fyller ar om 10 dagar! Tiden bara rinner ivag, har vart i vag i snart 70 dagar och det ar typ 40 dagar tills vi kommer hem. Tiden har gatt sa sjukt fort sa jag kan kanppt fatta de, har gatt sa mycket fortare an senaste gangen jag var ute och reste och da var de anda bara 3 manader :)
 
Baten vi ska aka med heter tongarra och tar ca 21 pers + 2 crew, sa vi lar bli ett gang vilket kommer bli sa roligt! Vi kommer snorkla, sova under stjarnorna, hoppa av vid strander och bara ha de allmant gott :D
 
 
 

Kommentarer
Mamma

Det låter härligt kram blomman <3

2013-11-21 09:34:16
Pappa!

Så skoj ni har det gumman många Kramar!!!

2013-11-22 09:29:02
Johannas Retro

Åh va kul med segling! :D

2013-11-22 09:57:26
URL: http://www.johannasretro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback