shopping stopp!

En riktigt sovmorgon idag, himla fint!
Gymmet har jag inte besökt på över en vecka nu, dessutom gick de ut i förrgår. Sååå drygt, sen så känner jag att jag måste hålla igen på mina pengar nu så de blir att motionera ute nu tills jag börjar på chappen.
Har har hört rykten om att de har ett gym där som jag definitivt ska använda om jag får de ;D
Har bestämt mig för att de är klädstopp för min del nu och ska försöka hålla de tils slutet på sommaren, har spenderat alldeles för mycket pengar på kläder. Så nu är de fan stopp, haha ska försöka bli av med lite på diverse loppiar osv . För er som vill kika på min bloppis så finns den här.
 
 
 
Nu ska jag leta lie inspiration inför min tatuering sedan är de jobbdags!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback