peppheten är på topp!

Sista passet på willys innan jag börjar på chappen är nu avklarat, och det känns förjävla fint!
Sjäälvfallet så har de ju vart otroligt mycket folk idag, de var riktigt längesen i fick sitt två i kassan tills stängning en måndag kväll liksom. 
Men allt gick bra, och nu är jag så grymt taggad på denna vecka.
Har så mycket att se framemot!
Imon blir det tatuering, på onsdag ska jag få se min vackra syster gå balen, på fredag så ska jag på möte på chappen och på lördag börjar jag jobba där!
Sedan på lördag så är de chappen öppningen och fan vilken fest de blir då, är grymt peppad!!
 
Nu är de nane på de! pussss finingar!
 

Kommentarer
Cissi - mamma till 2 prinsessor

Låter som en bra vecka ;)

2013-05-21 12:58:43
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Miss Naily A Fucking Rockstar!

Vad är chappen för något?

2013-05-21 21:02:39
URL: http://www.fames.se/missnaily

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback