Käraste syster

Igår vart de ju bal för min lillasyster, och kan nog inte riktigt förstå att min lilla skrutta håller på att växa upp och ska ta studenten, känns så himla overkligt.
Det var en helt underbar dag på alla sätt och det kunde nog inte bli bättre, min syster var så vacker, och jag är så stolt över henne. 
Finns knappt inga ord som kan beskriva hur jag kände när jag åkte från Jönköping efter att ha sett dem gå in på stadshotellet, satt där med ett leende på läpparna och var så otroligt lycklig!
Här en bildbomd från gårdagen på de fina paret!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





 

Kommentarer
Mamma

Ja det var en fin dag i går och så underbart vacker den lilla är..:).

2013-05-24 09:48:02
Johannas Rockabilly & Vintage

Alltid så svårt att förstå när ens syskon växer upp, min tog studenten förra året och ska ha barn i år! ;O

2013-05-24 11:36:56
URL: http://johannasrockabilly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback